2 dagen voor vertrek

22 juli 2016 - Veghel, Nederland

hai allemaal, het is nu vrijdag dus 2 dagen voordat we vertrekken. Er moet nog zo veel gebeuren. Vanmorgen heb ik mijn rapport opgheaald en ik ben over naar havo 4 zonder onvoldoendes en het is nu voor mij officieel vakantie. We gaan dadelijk hooi halen voor de pony's die ik waarschijnlijk vreselijk ga missen. Lica mijn vriendin gaat voor ze zorgen als ik weg ben. Ik ga ze zo ook nog even rijden. Ik heb al mijn kleren die mee moeten al op mijn bed gelegd. Ons mam is de caravan nog even extra schoon aan het maken voor vertrek. Morgen gaan we alles echt inpakken en de laatste boodschappen nog doen en natuurlijk afscheid nemen van iedereen. Zondag vertrekken we om 7 uur s'ochtends. Ik heb er super veel zin in ! X shirly

1. Lica:
    22 juli 2016
    Joooowwww shir, super veel plezier op vakantie al toegewenst!! Wat een leuk verhaaltje ik ga zeker goed voor je ponys zorgen en lino kant en klaar maken voor het bk! alsvast, dodeledokie alexandru fijne avond paraplu x bffjeee lica
  2. Chloe Ernest:
    23 juli 2016
    Hey mc flurry veel plezier op vakantietot snel!